raiiinbowpriiincess

Direktlänk till inlägg 10 maj 2013

Livet?

Av Rainbow B - 10 maj 2013 15:02

Okej asså jag kom på lösenordet nu haha orkar inte...
Men måste berätta lite som hänt :)
Jo livet rullar på det äger bara rent sagt:) jag sitter i min säng med värsta sommar feeling och lyssnar på musik!
Ska renovera rum-helvetet snart hoppas jag, så man får lite fint här.
Har vart med massa skönt folk och haft så jävla kul och haft det så jävla bra, fattar inte hur sköna vänner man har !! Och så har man ju världens bästa pojkvän också!;)
Ah jag har kämpat på i skolan kan jag ju säga. Dessutom på träslöjden råkade jag såga mig i benet, hmm jag är så jävla bäst på att hantera sågar. Känner att jag inte har så mycket att skriva nu men yes hejdå, ska försöka vara lite aktiv nu till sommaren;)
Klart ni ska få se lite bilder nu också:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rainbow B - 19 maj 2013 11:41

Igår va jag på bio heheheheheh Med Josefine heheheheheh Pössssspösss...

Av Rainbow B - 12 maj 2013 18:02

Igår var det ju cruzing som alla kanske vet, såg massa snygga bilar och var med massa gött fölk! Det var helt klart årets höjdpunkt! Hade grymt kul även fast jag minns lite cp pga att jag drack alkohol.. Kommer ihåg lite iallafall som jag kan dela me...

Av Rainbow B - 19 februari 2013 08:05

Okej vaknade imorse såklart... Skullegåpå toa.. Glömt att jag har mobilen i bakfickan, vad händer jo telefon helvetet ramlar i toan och så slutade mitt ljud funka FAN! Det ända positiva är att man kan få ljud i hörlurarna iallafall. Ibland hatar ...

Av Rainbow B - 16 februari 2013 10:54

Igår var en helt underbar dag förutom att de var första gången jag spydde sen ca 7år sen. Men iallafall så vill jag bara hälsa alla som var med mig igår natt och tog hand om mig att jag älskar dom, ni är bäst min bro'sNsis's! Bjuder på en söt lite...

Av Rainbow B - 15 februari 2013 16:21

Ey tjena! Käkade benNjerry's nyss! Så jävla gott! Snart ska jag till fjärranhöjderbadet med Josefine och hennes morsa:) Gym+bad, fast tror inte jag och Josefine ska gymma haha;) Ikväll blir det fiesta! Med massa varelser haha Asså aa mm Pu...

Presentation


Mitt liv.
Bloggar bara när jg har lust :)
Mitt liv är kaos och ibland underbart, jo vad kan man säga, Glöm dagens bekymmer, imorgon kommer nya :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards