raiiinbowpriiincess

Alla inlägg under februari 2012

Av Rainbow B - 23 februari 2012 21:02

Tjenare ,!
Jag Är En NoLife'r!!  

Men Idag har jag varit hemma och haft halsflusssss D:
Chillat Framför Datan med musik, och Pringels och en liten cola  
Trött som FAN!! Men Måste Kämpa Mig Till Sjukhuset Imorgon Och Lämna Kläder-.-
Sen Drar jag ååh Daddy Till Valbo och Käkar på DONKEN, Sen Drar Vi Och Kollar På Ny Telfon Jaoo,

 (HOPPAS PÅ  EN IPHONE)  

I helgen ska jag sova hos Älskling   (sen lämnar han mig i gävle och drar till sin pappa) ... :P

Aja En Ovanlig Dag, Ett Ovanligt Liv Man Har Chaooo (a')  
 <----- FUUL MEN VAD KAN MAN GÖRA??
 
Fula ögon jag har men Who cares lixom??? ;)) <3 :'3 hihihihi

PUSSSSSSAR TILL ALLA R3AD3RZZH!!! ^^<3

Av Rainbow B - 22 februari 2012 20:11

Typ Haft En Wierd Dag Men Aah^^

Fick Glass idag (TIPPTOPP<3) ;* (Y)'' äntligen...
Till alla er; Det hjälper alltid när man tjatar   

BTW VARNING!! ...jag har hlsfluss :3

   Ville bara säga att igår var det 2veckor med min älskling Viktor Sorjonen 

Aja Nu Blire Väl Att Chilla På Fb, Sen TV-Bigbrother :-)


Alltid bra med en liiiiten bild på köpet till mina FULA inlägg :))   

 
JAG OCH MIN ÄLSKLING  

Av Rainbow B - 22 februari 2012 10:25

Helluuw Allihopa :)))))  

Aah jag startade min "nya" Blogg nyss för att jag är sjuk,
och har f1 med TRÅÅÅKIGT, här hemma... :P
Igentllllllliiiiigen ska jag ha Prao på Sjukhuset på Stroke Avdelningen.. 
Men Näe Så Blev Det Inte... :(
Här Får Ni En LiiiiteN Bild På Köpet (På Första Inlägget) :) (L) (L) <3

   HarEhh Bra Så Länge Då ReadERS!! ;) (y)(a')

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv.
Bloggar bara när jg har lust :)
Mitt liv är kaos och ibland underbart, jo vad kan man säga, Glöm dagens bekymmer, imorgon kommer nya :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards