raiiinbowpriiincess

Alla inlägg under augusti 2012

Av Rainbow B - 1 augusti 2012 19:45

hejhej, tillbaks efter ett jääätteee lååångt tag!

Tänkte börja blogga lite då och då, min data är söndertrampad på skärmen så när jag får tillgång till min lillebrors data kan jag blogga lite :*

HÄRLIGT SOMMARLOV!  

Haft ett sjukt grymt sommar lov, önskar de varade längre så man kan dra ut på flera ävenyr^^

Träffat mycket nytt folk, helt underbart roliga människor! 

Lycklig!!!!   

Ehm vet inte riktigt hur jag ska skriva efer som de va ett tag sen, men de flyter väl på bara...

har bara doppat mig 1 gång iår bara för att värmen aldrig dyker upp :'o


Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik, men tidigare va jag på stan och va med massa folk's :D:D:D:D:D

Mamma och rickard målar huset och halva är strax klart 8D

Fan va de e chill!  

Väntar som sagt fortfarande på kärleken "pfft", AJA DEN FÅR SKYNDA SIG, BEHÖVER NÅN Å MYSA MED HÄR!    

Här kommer några RANDOM EPIC PIXS!   

   

MY LITLE PONNNNNYYYY <33333333


 

Lite tråkigt att man inte fått åka utomlands :'C </3

Presentation


Mitt liv.
Bloggar bara när jg har lust :)
Mitt liv är kaos och ibland underbart, jo vad kan man säga, Glöm dagens bekymmer, imorgon kommer nya :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards