raiiinbowpriiincess

Alla inlägg under november 2012

Av Rainbow B - 9 november 2012 09:45

Jag älskar dig.
Varje gång jag ser dig vill jag bara ha dig nära.
Varje gång du inte är här, tänker jag på dig.
Varje minut, varje sekund.
Jag fattar inte att efter flera gånger jag blivit krossad av andra killar vågade jag inte, jag blev rädd.
Men nu vet jag att det är dig, och bara dig jag skulle göra allt för.
Jag förstår inte själv att jag har dig.
De känns så konstigt att du säger att du tycker om mig, när jag bara är jag?
Aldrig vill jag förlora det du ger mig, och jag vill aldrig sluta ge dig mina ord.
Alla vänner som stöttar mig och fått mig att resa mig upp igen måste jag bara säga tack till, att jag älskar dom oxå.
Utan dom hade jag aldrig vågat hittat dig.
Min ängel.
Och jag säger det igen.
Jag älska dig.

Presentation


Mitt liv.
Bloggar bara när jg har lust :)
Mitt liv är kaos och ibland underbart, jo vad kan man säga, Glöm dagens bekymmer, imorgon kommer nya :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards