raiiinbowpriiincess

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Bambi tvingar mig

Av Rainbow B - 31 januari 2013 14:07

De va ett tag sen nu, men Bambi tvingar mig att göra ett inlägg nu.hehe
Så berättar väll lite om vad som hänt på sista tiden!
Nyår:
Jo jag vill faktiskt berätta allt som hände på nyår men tyvärr kommer jag inte ihåg ett piss typ, vaknade med baksmälla och blåmärken överallt iallafall! :D super skönt som fan

Tog det lugnt sista tiden av lovet sen bara, sen var det ju skolan också. Kämpar på som vanligt för jag vill få bättre betyg så jag ska kunna komma in på byggochannläggningsprogramet på polhemsskolan:p långt ifrån allt jag någonsin tänkt på att gå men det får duga eftersom jag tycker det låter roligt.

Bråk med en gammal "vän":
Allt började med att 2 gammal tjej"kompisar" ville att jag skulle öppna en dörr som bara personalen på fritidsgården legenden får öppna så jag sa nej ni fårgå in genom entrén men nejnej dom fortsatte tjata tillslut fick jag nog när d började kalla mig bitch och massa annat skit s jag sa Asså om ni ska bråka med mig hela tiden så vill jag då fan inte vara vänner med er längre, det här var sista chansen så hejdå! Då ångrade dom sig och ba neeej förlåååt snälla. Men jag höll fast vid mina ord lixom för jag visste att bråk skulle förekomma ändå... Den här tjejen hade mina nycklar för vi delade skåp i skolan hon hittade på och ljög att hon "tappat bort mina nycklar" så då blev jag såklart ännu mer förbannad, fast jag blev mest förbannad när hon sa att det var min uppgift att hitta dom. Efter ett tag fick jag ett mess om att hon skämtade jag åkte hem till henne hämtade nycklarna och sprang över till mig. I skolan bitchblickade dom mig och massa shit. Jag tänkte lixom vad ska jag göra. Jag var så jävla arg, jag visste att dom hade snackat skit om andra i klassen och ritat kränkande saker på andras skåp så jag tog helt enkelt och berättade för resten av klassen om allt det sagt och deras omogna beteende. Alla blev jävligt arga på dom och det slutade med att en av de omogna flickorna fick spö av en tjej i klassen. Det blev massa snack med rektorn och polisen och även kuratorn. Dom hade tydligen sagt till kuratorn att min farsa var alkolist och det är han då fan inte! Dom började skiva massa meddelanden till mig som jag kände mig nere utav. Dom skrev tillexempel att jag borde gå mer på bup för jag verkar ha stora problem, att jag var en bitch, en skvallerfitta, och så skrev dom massa skit om min farsa. Där sprack det för mig, snackar man om min farsa så går man förlångt! För jag har haft så mycke problem med min farsa ända sen jag var liten, kan ta och berätta om min barndom i ett annat inlägg när jag känner för det... Men iallafall dom bara fortsatte, tillslut var det tyst på dom ett tag för dom bytte klass till C istället för min klass A. Men för nån vecka sen börjades det igen. Hon kallade mig för kritiserande ord, och även mina andra vänner hittade hon på smeknamn till. Hon la upp en bild på instagram och skrev: CLAUDIA BÄVERSKABB BÖRKLUND DÖ IDAG TACK. Fula fan.
Tycker det är så omoget att hänga ut folk på intrentet lixom. Jag snackade med min morsa och vi bestämmde oss för att anmäla henne, morsan snackade med soc och dom sa att vi skulle snacka med skolan och föräldrarna först, skriver hon ett jävla ord till så ska vi anmäla ungen!
Är så jävla förbannad på henne:@
Ah så går det när det finns människor med 0procent i hjärnkapacitet.

Måste även skriva att Chris har flyttat från Sverige. Och an är jääävligt saknad!:( love to him!<3 hehe
Walla jag fick hans hatt förfan:D

Ah men nu sitter jag hemma hon Josefine och kollar på tv hon fixar sig och snart ska vi ut på en uppfriskande promenad eftersom att vi är sjuka men behöver luft, vi tänkte fitta lite också.

Ah nu har jag skrivit en hel del så nu vet alla! Chaoo ffs:)

 
 
Ingen bild

Ägaren av bloggen som heter Claudia

1 februari 2013 14:17

HAHAHAHAHAHAHAHA DET SKA STÅ FOTA* inte fitta xD xD xD ah men jo vi brukar fitta lixom;) hahahahah

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rainbow B - 19 maj 2013 11:41

Igår va jag på bio heheheheheh Med Josefine heheheheheh Pössssspösss...

Av Rainbow B - 12 maj 2013 18:02

Igår var det ju cruzing som alla kanske vet, såg massa snygga bilar och var med massa gött fölk! Det var helt klart årets höjdpunkt! Hade grymt kul även fast jag minns lite cp pga att jag drack alkohol.. Kommer ihåg lite iallafall som jag kan dela me...

Av Rainbow B - 10 maj 2013 15:02

Okej asså jag kom på lösenordet nu haha orkar inte... Men måste berätta lite som hänt :) Jo livet rullar på det äger bara rent sagt:) jag sitter i min säng med värsta sommar feeling och lyssnar på musik! Ska renovera rum-helvetet snart hoppas jag...

Av Rainbow B - 19 februari 2013 08:05

Okej vaknade imorse såklart... Skullegåpå toa.. Glömt att jag har mobilen i bakfickan, vad händer jo telefon helvetet ramlar i toan och så slutade mitt ljud funka FAN! Det ända positiva är att man kan få ljud i hörlurarna iallafall. Ibland hatar ...

Av Rainbow B - 16 februari 2013 10:54

Igår var en helt underbar dag förutom att de var första gången jag spydde sen ca 7år sen. Men iallafall så vill jag bara hälsa alla som var med mig igår natt och tog hand om mig att jag älskar dom, ni är bäst min bro'sNsis's! Bjuder på en söt lite...

Presentation


Mitt liv.
Bloggar bara när jg har lust :)
Mitt liv är kaos och ibland underbart, jo vad kan man säga, Glöm dagens bekymmer, imorgon kommer nya :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards